Erişilebilirlik Öneri ve Şikayet İşlemleri

AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR İL MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTLARI
Sıra No HİZMETİN ADI İSTENEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
(EN GEÇ)
49 Erişilebilirlik Öneri ve Şikayet İşlemleri
  1. Başvuru Dilekçesi
2 Ay
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri : Üsküdar Ek Hizmet Birimi İkinci Müracaat Yeri : İstanbul Valiliği
İsim : Selamettin ERMİŞ İsim :  
Unvan : İl Müdürü Unvan : Vali Yardımcısı
Adres

 
:

 
Ahmediye Mah. Dr.Fahri Atabey Cad. Hükümet Konağı 1. Kat
No:21 /Üsküdar
Adres

 
:

 
Ankara Cad. Cağaloğlu /Fatih

 
Telefon
 
:
 
0216 201 20 68
0216 201 20 69
Telefon
 
:
 
(0212) 455 59 00
 
Faks : 0216 201 20 33 Faks : (0212) 512 20 86
e-posta : uskudarekhizmet@istanbulaile.gov.tr e-posta :  

Sonraki Sayfa: Gerçek veya Özel Hukuk Tüzel Kişileri Tarafından Açılacak Bakıma Muhtaç Engellilere Yönelik Özel Bakım Merkezlerinin Açılış İşlemleri

Önceki Sayfa : Korunmaya Muhtaç Engelli İlk Başvuru